Monday, September 22, 2008

memaafkan n memahami...

MEMAHAMI.....sebut cm senang je kan... MEMAHAMI.. actually its hard to be understanding.. huhuh... rupa2nye kalu nk memahami tu kan kena bagi ruang bukan setakat amik berat je.. tp kena bg peluang n ruang utk dia bernafas dan berfikir, paling penting kena sabar... hmmm.. susah rupanye..

tapi xpe lah kena belaja.. xkan nk mcm ni je.. kena blaja sabar.. memahami.. bg peluang utk dia berfikir.. jgn keruhkan keadaan..huhu.. jgn buat perangai dah..

sebenarnye sume ni bermula dr dlm hati.. kena lepaskan yg lepas2 tu dgn redha.. kene betul2 mulakan yg baru.. maafkan sepenuh hati... bukan hanya kat hati.. bila dr dalam hati tu x abis, akan terkenang2 nanti.. sapa yg susah? diri sedniri n secara x langsung kite akan menyakiti yg tersayang.. kesian dia..

br saya tahu kenap sy masih lagi terngiang2 apa yg pernah berlaku.. sebab saya x lepaskan sume tu dgn kemaafan saya.. hanya maaf di mulut.. jadi sempena bulan baik hari baik ni saya minta ampun byk2 pada semua dan saya akan lupaka apa yg jadi tu... lebih2 pada suami tercinta.. minta ampun zahir dan batin.. huhu.

last but not least.. thank sayang coz sabar dgn karenah saya yg ngada2 ni... huhu.. x sabar, suka pk bukan2 dan macam2 lagi la... insyaallah sy akan cuba berubah demi rumahtangga yg sy sayang ni... semoga kekal ke akhirat... amiinnn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails