Monday, October 13, 2008

hari ini

hari ini hari isnin, 13 oktober 2008...13 syawal 1429.. huhu.. lagi 2 minggu budak exam.. makna nye dah abis sem la tuh... hehe.. alhamdulillah .. abis dah satu lagi sem... cukup lah 4 sem makna 2 tahun dah kat sini.. huhu...

dah 2 hari jugak x sembang2 ngan abg lama2.. rindu la.. tp kalu call pun x tahu nk sembang apa sgt... nanti bali2k gaduh2 je... huhu sape yg nangis2.. saya jugak... jd x yah la nk sembang2 kan.. buang masa je.. actually sya amat berharap saya dpt berubah menjadi yg lebih baik dr sebelumnye...

saya ni sebenarnye suka ikutkan hati... selagi x puas hati.. selagi tu la merengek2...pastu suka sgt ungkit2.. then sedih2 sendiri.. kalus elalu cmni, leh bengong kan... huhu.. msakit mental jadinye... abg pun dah fed up dah nk layan.. huhu.. jadi kena berubah kan.. jadi metured skit.. sebenarnye bukan x tahu benda tu x betul.. tp ntah.. ngada2 kan.. padan muka.. abg tu bukan x sayang.. sebab sayang la dia x layan.. kalu dia layan menjadi2 nanti.. huhu.. malam td teringat masa mula2 kawin dulu..hehhe.. cm best je.. tp xdelah skrg ni x best.. tp tulah kan.. masing2 cuba kenal hati masing2, cara hidup masing2.. masih dalam proses adaption... huhu.. tp aku ni je yg problem kan.. maybe selama ni org sume dgr je ckp aku kan.. tu yg aku jadi cmni tu.. bila org tu xnak puaskan hati aku je.. mula ngamuk2 x tetntu pasal.. tp lagi satu maybe org tu org yg kite sayang... alhamdulillah skrg ni aku dah makin leh cuba lupakan apa yg penah jadi.. hope sume akan berlalu macam tu je..slow2 ok.. huhu..

rindu nye la ngan abg.. kdg2 tu bila pikiran jahat dtg, terasa jugak yg abg dah lain... x mcm2 mula2 dulu.. tp itulah kan.. manusia itu berubah.. hope kasih sayang n cinta abg x berubah...mungkin sebab dah kawin kot.. pastu akukan suka buat perangai.. itu yg abg pun malas nk layan lebih2... huhu padan muka aku lah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails