Tuesday, December 30, 2008

salam maal hijrah 1430

rasanye baru je sy baca doa akhir n awl tahun 1428 1429 hijrah... tup tup.. dah baca lagi.. kejap betul masa berlalu kan... tp tahun ni sy menyambut maal hijrah bersama suami tercinta... kepada kakak iparku yg tersayang, kalu nk diceritakan apa yg saya buat di marudi dr celik mata sampai tutup mata, sy rasa ayat saya tetap xkan menjadi panjang.. kerana, xde apa yg sy buat pun.. x caya???

begini mualanya, buka je mata, bagn solat subuh, mandi, basuh kain2, dlm kul 9 kuar breakfast, kul 930 balik, tgk tv, sampai kul 12, masak utk lunch, kul 1 mkn, then solat zohor, tgk tv+tido, heheh... bgn tido, solat asar, tgk tv lagi, mandi, solat maghrib pulak, siapkan dinner, solat isya, dinner, tgk tv sampai ngantuk... then tidoooooooooooo... itu aktiviti saya setiap hari.... sama je kan... kdg2 tu ada lah ikut cik abang main badminton, tp jd penonton je lah... kalau cik abg kerja, waktu pagi tu tukar aktiviti, tido di tower pulak.... hahahah...

itulah aktiviti sy ketika cuti... menternak lemak2..
sekian tentang aktiviti saya

1 muharram bersamaan 29hb ni, hari yg sy x nanti2kan.. coz berakhirlah cuti sy... dah kena balik kuching n teruskan hidup seperti biasa...

nangis je lah keja saya... sampai abg tgh bersiap2 tu pun sy nangis lagi, teresak2... huhuhu.. cedih tau berpisah ngan suami... nk jumpa lagi sebulan.. lama tuh... sedih.....

1 comment:

namida said...

eleh sayang bucuk2 ..cian dia kena tinggal kan..takpe,doa byk2 moga lepas ni dapt dok sama...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails