Thursday, March 19, 2009

menhapuskan dosa-dosa kecil...

huhuh... dua hari yg lepas saya demam.. dah lama x demam teruk cmni.. sampai x lalu mkn... time2 sakit cmni mmg sedih kalu dok jauh2 dr family... dulu kalu demam mesti balik umah.. ada mak.. skrg dah kawin bkn setakat mak, hubby pun jauh... agak sedih perasaan ni.. cewah... tp ada kawan2 yg prihatin.. kurg la kesedihan tu...

saya pun x tahu kenapa saya leh tetiba demam... huhuh... tp tulah sakit nikan menguji kesabaran kite dan juga menghapuskan dosa-dosa kecil. dosa-dosa besar, sendiri mau ingat ye...

sekrg ni sy beransur pulih.. cuma batuk, sakit tekak . sakit kepala skit2 tu masih ada lagi... huhu... suara dah garau cm suara jantan dah ni... hehe.. tp xleh nk rehatkan tekak ni coz skrg ni dah kesuntukkan masa nk abiskan silibus... so kena gak bg lecture, dah lah bab ujung2 ni yg masuk exam.. huhuh... sabo je lah..

pagi td masa dlm kelas sy xleh nk menulis kat whte board. kepal pusing.. suruh budak2 je yg tulis... huhuhu... nk wat cmne kan... nasib la... moga cepat lah saya sihat... ammiinnnn....

2 comments:

namida said...

fid
cian dier..skrg dh sihat ko yer..take care..jgn ckp kuat2 sgt,nti takde suara yg ayu ittewww..hhehehehh

budak said...

huhu... lum baik la kak... on n off je.. skrg ni selsema pulak... kui kui... skrg ni mmg dah kurg ckp.. silibus pun nk abis dah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails