Saturday, May 7, 2011

me, myself and i

hehe.. ada ke yg nak apa yg berlaku pada diri aku sendiri selain dari anisah.. hehe.. x kire gak la.. nk jugak cite... sebab tgh buhsan cari idea ni...

seperti entri yg lalu2.. x ingat dah bulan bape... ada mention nk further study kan.. so skrg saya bergelar student kembali.. last week baru lepas exam.. even 1 paper.. cuak jugk.. pastu subjek dha penah belaja plak tu.. tp study nye ntah la... hantem je la labu... kikiki...

dah dekat 5 bulan saya bergelar student... progress utk tajuk masih lagi "in progress"... huaaaaa sebenarnye dah boleh dah nk dpt tajuk n proposal ptt dah boleh siap... tp penyakit "M" amatlah kuat... cm kronik dah... huhuhu... cm kanser stage 4 tp masih lg kuat la utk hidup.... moga2... hihi... maybe sebab dah lama dah x belaja pastu kali punye belaja sume bergantung pada diri sendiri lg la penyakit tu bertambah kronik...  ari2 saya berazam nk buat betul2... harap semua dpt bermula ari ni jugak... (tp tgh sibuk update blog nih.. cmne?heheh... pasni la kan...)

saya juga telah duduk bersama dgn suami dan anak di bukit raja kang ni almost 6 months... alhamdulillah... semuanya berjalan lancar... rasa hidup lbh sibuk dgn urusan keluarga dan belajar... seronok... dugaan dtg dan pergi... ada yg besar ada yg sederhana dan yg kecik... harap saya dapat lalui dgn baik dan tabah...

next time saya cite pasal progress phd saya pulak ye.... berangan nk buat blog khas utk phd ni.. tp yg ada ni pun dah x terhandle... pastu saya ada benda nk share dgn kwn semua.... benda yg menarik dan memotivasi kan diri kite sebagai wanita, isteri, dan manusia... hehe... next time k....

buah hati saya....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails