Monday, May 31, 2010

100 days to go....

Salam semua... huhu... dah tebal berinci2 dah blog saya ni.... lama nye dah x update... malas sebenarnye... padahal ari2 bukan blog sebab nk baca kwn2 nye update... sendiri x update..

100 days to go... hmm apa ye tu... alhamdulillah lg 100 hari sy bakal melahirkan my little precious baby... nak tahu boy or girl kenala tunggu kuar nanti kan... so salah satu sebab x terupdate blog atas masalah masalah kesihatan iaitu mabuk.... dah msuk 4 bulan baru la saya ok skit... kalu x tu muntah je la kejenya.... bila dah ok tu sya pun dah start bz ngan keje kan... hehe... ari ni dah 26 minggu... baby active... selalu rasa dia bergerak... jadikan doakan saya sihat n baby sihat2 belaka....

hari ni jugak hari bersejarah saya... iaitu my 2nd anniversary.. nothing special for celebration coz saya kat kota samarhan n hubby kat marudi... huaaaa so wish je la masing2 ye... saya berdao agar perkahwinan ini kekal duni akhirat, Allah tetapkan kasih n sayang kami dan sentiasa merhamati kami sekelaurga... than x to my beloved hubby for being a wonderful husband n u laso will be a great father to our children.... amiinnn...

apa lagi nk update ye... esok 1 jun, kat sarawak ni cuti gawai.. so selamat bercuti la bg semua yg bekerja kat sarawak ni n selamta hari gawai bg yg menyambutnye...

dlm pada kesibukan dan kemabukkan saya sepanjang 5 bulan yg lepas, alhamdulillah sy dpt scholarship utk smbg belaja next year.. dpt smbg dlm negara... alhamdulillah... so tgh mencari2 supervisor n uni yg bersesuaian dn saya la ni... huhuh... dlm pada masa yg sama jugak ni, sy tgh tg surat pindah... hope dpt pndah supaya dpt melegakan skit segala benda yg sy tanggung ni... mcm2 betul la...

tu namanye hidup.... until then, nanti saya update lg.... 

1 comment:

~ujicham~ said...

fid.. tahniah. dah berisi rupanya... harap semuanya sihat dan dipermudahkan.. amin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails