Thursday, January 1, 2009

penutup 2008...

31 disember 2008.. bersamaan 3 muharram 1430, berakhir lah tahun masihi.. banyak yang berlaku 2008 ni.. yang sedih yg gembira sume ada... dugaan pada diri ini hanya Allah je yang tahu macam mana nk handle nye... sampai hampir give up dgn diri sendiri dan org lain... tp... saat bahagia pun ada jugak 2008 ni, saya sah menjadi isteri kepada suami tercinta... dia yg saya cinta dan saya harap dpt hidup dengan dia sepanjang hayat saya .. insyaallah...

saya rasa, tahun 2008 ni sy banyak habiskan masa utk diri sendiri, masalah peribadi dan seangkatan dengan nnya... hehe... x berapa nk fokus pada kerjaya.. jadi tahun 2009 ni saya nk tumpuakn pada karier dan juga family.. byk azam tahun 2009 ni.. saya akan berusah utk mencapai nye...

yang paling penting saya nak merubah diri ni jadi yg lebih baik dr yg seblum ni... lebih2 lagi bab2 ibadah... hehehe... bukan utk didir sedniri je..sy nk sama2 berubah dgn suami... semoga kami berdua lebih dirahmati...

sayonara 2008....

1 comment:

Unknown said...

salam tahun baru hijrah fid..akak baru je update blog,dok lama kat cheras tu, kemas apa yg patut...moga kita sama2 kuat iman utk berubah ye...amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails