Tuesday, January 6, 2009

bank punye karenah...

pagi ni sy pegi bank ngan kwn2.. ada hal yg perlu dibereskan.. sy nk g buat bank draft... punya la payah.. oleh kerana sy dulu buka akaun d shah alam n xde buku akaun.. pakai online2 je kan.. kunun nye moden la kan... dah kena contact dulu shah alam tu br leh clear nk buat babnk draft tu... sabo je lah..

kwn sy nk buat bank draft pun ditanye nak buat apa duit tu.. suka hati la kan duit kite... huhuhu... mcm2 hal... dekat 2 jam kitorg dok kat bank tu...

ptg ni kelas measurement... rasa cm nk sakit tekak .. maybe semalam byk sgt membebel kot.. ye lah dah lama x membebel... ptg ni 3 jam... mahu hilang suara nih.. hehehe..

ni br lepas lunch... perut kenyang, tg masuk waktu jap.. pastu nk solat. kalu ikutkan mata ni, mmg cm nk tido je.. tp kelas kul 2 kan... kean la tgk2 apa yg ptt.. kang lari pulak dialog nye.. heheh merepek2 jadinye nanti...

oklah sekian dulu ye... daaa...

1 comment:

namida said...

fid
bank apa tu?cap ayam ke cap rimau? akak buat dulu utk amaun yg agak byk takde plak nk tnya duit tu watper..poyo je bank tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails